maanantai 13. elokuuta 2012

"Sanot kai me voidaan tehdä niin, mut onko se oikein? Onko se oikein? Pieni ja hento ja ilman nimeä, haluan pois sen. Onko se oikein? Mulla menee elämä ja mä mietin et mä en haluu olla mä ja pyörin mun pientä ympyrää. Ja kun sä naurat oisin ihan joku muu, joku kauhee joka aina pahastuu ja mä huudan kun leikit ettet nää. Kokisinko aina surua? Onko se oikein, onko se oikein? Kuinka mä voisin sen sulle sanoa, haluan pois sen. Onko se oikein, sä et mitää menetä. Jos se itkee, ei sua kukaan herätä. Lumiukkona seison ulkona katson valoja, joiden seinien suojaan on suojattu onnellisia. Ja mä pelkään että sulaisin muiden mukana. Onko se oikein, mulla menee elämä ja mä pyörin mun pientä ympyrää. Onko se oikein, sä et mitään menetä jos se itkee."
                                                                                                   -  Erin - Onko se oikein  -

Ei, ei se ole oikein. Ei niin voi tehdä.

I'm gonna have a baby.
I'll go to the blood test on Wednesday to get the definite result.
There's a hurricane in my head and I really have no clue what I should do.
To be honest, there's no more than one option.
-Abortion? No it's not even the option for me at all.
Wish me all the best. 

Ei kommentteja: